Zakupy na raty


Jak kupić na raty?
1. Przymierzasz się do zakupu na raty
Możesz obliczyć wysokość rat w Symulatorze rat, po włożeniu produktów do koszyka (w koszyku w metodach płatności pod opcją eRaty Santander Consumer Bank znajduje się Symulator rat) lub korzystając z poniższego linku:

2. Wybierz towar i złóż wniosek ratalny
Umieść przedmioty w koszyku (o łącznej wartości powyżej 100 zł) oraz zakończ zakupy wypełniając wszystkie pola oraz przechodząc do metod płatności. Następnie wybierz formę płatności jako eRaty Santander Consumer Bank. Złóż zamówienie, a otrzymasz od nas link aktywacyjny do wniosku oraz wszelką pomoc przy jego wypełnieniu.

W e-Wniosku o kredyt na zakup towarów i usług (e-Wniosek) dostosuj do swoich potrzeb okres kredytowania i wpłatę własną, uzupełnij wymagane przez Bank dane, a następnie złóż e-Wniosek i oczekuj na decyzję kredytową Banku.
Jeżeli nie uda Ci się dokończyć wypełniania e-Wniosku, będziesz mógł do niego wrócić korzystając z linku, jaki wyślemy do Ciebie na podany w e-Wniosku adres e-mail.

3. Zapoznaj się i poznaj warunki umowy o kredyt
W przypadku otrzymania pozytywnej decyzji kredytowej, Bank udostępni Ci dokumentację kredytową w wersji elektronicznej (pliki PDF). Zapoznaj się z nią i zaakceptuj na stronie e-Wniosku.

4. Potwierdź swoją tożsamość
Bank umożliwia Ci potwierdzenie tożsamości na jeden z wybranych przez Ciebie sposobów:
poprzez przelew 1zł:
Wykonaj przelew zwrotny o wartości 1 zł na rachunek i w sposób wskazany przez Bank w e-Wniosku.
Jest to najszybszy sposób, który - w zależności od dostępności Twojego banku - może potrwać nawet jedynie kilka minut. Niezbędne szczegóły do wykonania przelewu znajdziesz na stronie e-Wniosku.
lub
w obecności pracownika firmy kurierskiej:

Kurier przyjedzie do Ciebie pod wskazany w e-Wniosku adres i zweryfikuje Twoją tożsamość na podstawie dokumentu tożsamości wskazanego w e-Wniosku. Pamiętaj! Kurier jedynie weryfikuje Twoją tożsamość, dlatego nie przekazuj mu  żadnych kopii dokumentów.

5. Dostawa towaru
Po pozytywnej weryfikacji danych potwierdzających Twoją tożsamość Bank informuje nas o możliwości wydania zamówionego towaru. Skontaktujemy się z Tobą w celu potwierdzenia warunków dostawy zakupionego towaru i dokonania ewentualnej wpłaty własnej, jeśli taka została przez Ciebie zadeklarowana.
Pamiętaj! Warunki dostawy towaru opisane są w Regulaminie naszego sklepu oraz przy niektórych produktach.

Porzuciłeś lub przerwałeś e-Wniosek?
Jeśli po podaniu swoich danych kontaktowych e-Wniosek zostanie przerwany istnieje możliwość, że skontaktuje się z Tobą konsultant Banku w celu pomocy przy dokończeniu wypełniania e-Wniosku. Infolinia Banku może się z Tobą kontaktować w godzinach od 8:00 do 21:00. Możesz również samodzielnie skontaktować się z infolinią pod nr tel.: 71 773 28 47 (koszt połączenia wg taryfy operatora)

WIĘCEJ INFORMACJI NA SANTANDER CONSUMER BANK:

Pracownia Artstyczna Samograj Agnieszka Jackowiak poprzez sklep internetowy www.hobby-welna.pl występujący w roli pośrednika kredytowego informuje swoich Klientów o możliwości skorzystania z propozycji kredytu na zakup towarów i usług oferowanego przez Santander Consumer Bank S.A., udostępnia swoim Klientom wniosek o kredyt na zakup towarów i usług oraz przyjmuje oświadczenia o odstąpieniu od umów o kredyt na zakup towarów i usług zawartych przez Santander Consumer Bank S.A. za pośrednictwem www.hobby-welna.pl.

Niniejsza propozycja nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Decyzja o przyznaniu i warunkach kredytu z uwzględnieniem oceny aktualnej sytuacji Klienta zostanie podjęta przez Bank. Szczegóły na www.santanderconsumer.pl